Srnx alp ismi güzel ama hem kayra ile hemde yağızla birlikte söylerken zor oluyor sanki.Ali Emir daha çok hoşuma gitti şahsen.
Bizde oğluşumuza Yusuf Alp koymayı düşünüyoruz.Önce Yusuf Hamza dedi eşim, sonra sadece Yusuf şimdi de Yusuf Alp 😂 daha önümüzde zaman var bakalım ismi kaç kaç defa daha değişecek 🤔