Aminem2020 Ebrueylul bende şimdi haciserife bakıyordum sipariş vermek için bide bu sayfaya bakayım bakalm
Duygucuk Canım ben söyledim, 100lü madlen çikolata yanında kolonya şişesi. Çok beğendim, dış kutusu falan baskısı epey iyi yapmışlar. Çikolatasının tadı da gayet iyiydi. Ben beğendim 👍
Duygucuk Vera18 ben çok araştırdım. Hem çikolata markası olarak hem fiyat olarak en uygun yer burasını buldum. Kargo ücreti de yok bi de şuan burda bilginiz olsun.
Duygucuk Aminem2020 orayada bakmıştım ama fiyatı daha yüksek gelmişti, kargo ücretlerini hiç sevmiyorum zaten 😑
Duygucuk Aminem2020 ben 70liye hiç bakmadım, direkt 100 lüye bakmıştım,onun fiyatı daha iyi geldi,raf ömrü 1yıl zaten çikolataların. İnstagrama direkt Çikolata Atölyesi yazıncada çıkıyor