-gyns- rnya Hocam bende Agah Öktem düşüyorum.. Agah farsça bir isim.. Sorun teşkil etmez inşâALLAH.. Bu biraz ön yargı.. Bizim oluşturduğumuz bir önyargı.. Ön yargıları kırmamız gerek.. İçinize ne siniyorsa onu koyun🌸..