Mrvgk Harika90 ben varım bir hafta raporluydum sonra çalışmaya başladım ama önlem amaçlı atıldı bana serklaj. Çok yoğunda çalışmıyorum öğretmenim. Rabbim yardımcınız olsun sizi de meleğinizi de korusun inşallah🤲🏼 Söylediğiniz şekilde ağrıları bende yaşadım yaşıyorum kanama olmazsa sorun olmaz inş
Mrvgk mihrinazsumbul zaten aylık kontrolde bakılıyor bi sorun yoksa bahsetmiyo çoğu doktor. Böyle bir şüpheniz varsa özellikle de söylerseniz bakarlar. Karından da bakılıyo ama en net vajinal yolla belirleniyo
Harika90 Mrvgk teşekkür ederim gidebildiği yere kadar çalışıcam olmassa bırakılan bebeğin sağlığı daha önemli daha öncede bitane kaybettim rabbim aynı acıyı tekrar yaşatmasın ama onu evdeydim çalışmıyordum kaybettiğimde rabbim hepimizin yavrusunu korusun🙏
Ozlembln Bende 24.haftadayım 12 den itibaren çalıştırmadı doktorum.daha önce bir bebeğimi kaybettim ,malesef öncedende bilinemiyor anlık gelişiyor herşey. İki kızım var evdeyim ama sürekli yatamıyorum.ev işlerimi kendim yapıyorum