ayseakcura Tugbaklc benim daha 4 ayım var 🤭🤭 ama inşallah orada olacağım gibi duruyor.. Soner beye gidiyorum siz hangisine gidiyorsunuz bide bayan vardı 😌
Tugbaklc ayseakcura bende burçak hanıma gidiyorum ama henüz doğum konuşmadım zorunlu sezeryan benim önceden hospitala gidiyordum olcay hanıma kapanmış maalesef hastane
ayseakcura Tugbaklc salı kontrolüm var bakalım.. fiyat konuştunuz mu canım ne diyorlar ben sormadım henüz erken diye
Tugbaklc ayseakcura ben de daha konusmadim işte canım bende yarın gideceğim inşallah öğrendiğimde yazarım 😊
Tugbaklc ayseakcura canim sifa hastanesi normal dogum 2000 sezeryan 2700 du devamlı takipli hasta olanlara sezeryan 1700 lira dediler