Bende aldım çocuk odasını😂 hatta ilk 6aylık olqnq kadar giyeceği herşeyi aldım🙇🏻♀️..birde bu kıyafetlerini 8.haftada aldm🤪.Abartmak değil bizim ki olayın heyecanıyla yapılıyor. Ama cocuk odası ve düzenlemesi 7.aydan sonra daha zor valla hemen yorgunluk oluyor zaten. İyi yapmışsın😊