Arkadaşlar ben 2 ay 4 günlük hamileyim. 2 gündür ne göğüs ağrım var ne de mide bulantım dün 1 saatlık yol gittim otobüsle otobüs çok sallanıyordu ondan mı acaba bilmiyorum ya da bebeğimin kalbi mi durdu çok üzülüyorum hem düşük yapsam kan gelirdi muhakkak değil mi ?