Leyla_Alexandra Kızlar ben Serklajlıyım 29 haftalık gebeyim yörümeye kalktığımda dikişlerin yeri ağrıyor her adımda batma oluyor .. acaba bebek büyüdüğü için dikişler zorlanıyor mu? Sizde de oluyor mu ? 😥😥😥