Merhaba bayanlar 20 + 3 günlük hamileyim kızım olacak nasipse 🌸😇 3 gündür yürüyemiyorum üstüne bastığım zaman sanki bacagım kırıkmış gibi acı çekiyorum ... başımda annemle kayınvalidem kaldı o derece .. hastaneye gittik ama magnezyum ve parol verdi.. bu denli sizde de oluyor mu ya ?? Herkese hayırlı doğumlar diliyorum ❤️