Fkryegl Arkadaşlar merhaba, çok özür dileyerek size bir şey danışmak istiyorum. 19+4 günlüğüz bugün. Sabah kalktığımda ishal olduğumu fark ettim. Açıkçası ister istemez tedirgin oldum.. Bir probleme işaret midir?
nurella2727 Bnde ishal olmuştum doktorum sıvı kaybından dolayı serum takmıştı bir doktra görünün isterseniz