Funda___46 bende 5aylik ölü bebek doğurdum parça içerde kaldığı için kürtaj oldum antibiyotik verdiler bana yaram cabuk ileşsin ve enfeksiyon kapamamk için en az3ay korun tavsiyem çünkü 3ay önce hamile kalsan rahmin ileşmez bebegin yeri rahat olmaz erken doğum yine olur demişti bana doktorum ve en önemlisi 40 gun boyunca ayakta dus al