Arkadaşlar merhaba 12 haftalıkken doktor erkek dedi 15 haftalıkken aynı doktor ve başka bir doktor yine erkek dedi 17 haftalıkken başka bir doktor yine erkek dedi ben de hep emin olmak için ayrıntılıyı bekledim ama ayrıntılıda da doktor göremedi sanırım alışverişe başlamak istiyorum sizce cinsiyet değişir mi