Sugarclk Şuan 28 haftadayım bu zamana kadar ayda bir gittim doktora kaçıncı haftadan sonra 15 de bir yada haftad a bir çağırıyor doktorlar
gamzosgamzos 32 haftadan beri haftada 1 gidiyorum ama benim tansiyon sekerim var o yuzden daha sıkı takipteyim
Tugba_O Sugarclk 31. Haftada doktor artik daha sık görüscez dedi 33 de çağırdı. 33 de ise nst ye basladi artik her hafta nstye giriyorum ama 2 haftada bir ultrasonla muayene etcem dedi.
canimoglum53 Sugarclk 35.den sonra haftada bir cagirdi. Her doktor farkli canim. Riskli geneliklerde daha erken basliyorlar cagirmaya