Arkadaşlar merhaba. Doktorum geçen hafta cuma günü suyumun az olduğunu şu anda olduğundan 5 katı daha çok olması gerektiğini söyledi. Havuç ye dedi bol su iç dedi. Bir haftadır havuç armut yedim sıktım sularını içtim sabah akşam hemde, ama dün kontrole gittiğim de geçen haftadan az arttığını söyledi. Birde karın çevresi 1 hafta gerideydi hâlâ aynıymış.. renkli ultrason yaptırın gelin dedi yaptırdık sonuçlar iyi 2 hafta yat dinlen ve günde iki havuç ye bol su iç sonra gel tekrar kontrole dedi bir şey anlamadım havuç suyu herkesi düzeltiyor du bende niye işe yaramadı? Ne yapmam lazım bilemiyorum moralim çok bozuldu 😔