Habibegnc Vera18 yaaa banada bunu diyen cok olduuuu dr allahdan benimle ayni dusuncede bakalim ne zman gelmek isticek kucuk beyyy 🤭🤭 sancim baslayana kadar bekleyis yapicsk bise yokkk
Bustpl Habibegnc sabah kalktığımda benimde kanamam vardı. Hafif belimde ağrı vardı hemen doktora gittim nst de sancım çıkmadı açılmada yoktu rahim ağzı yumuşamış dedi 1 hafta içinde bebek gelir artık evde sancın sıklaşınca yada suyun gelince gel dedi
Bustpl Habibegnc rahatlamak istiyorsan nöbetçi doktora görün bi bende gidip gitmeme konusunda çok kararsız kaldım bu sefer aniden dogururum korkusuyla gittim
Habibegnc Bustpl biraz daha kendimi takip edeyim sancimi suyumu vs vs gidicem ben genel olarak hepsinden birbir korkuyorum ama bakalim nolucakk.. saglikla gelsin miniklerr insallah❤ bende 37 yeni oldimmm🙂🙂
Habibegnc Bustpl gittimmm muane oldum nts baglanfi bidaha sancim vs cikmadi nisandan sonra o kahve rengi lekeler normal dedi cok gelip kanama vs yokdu zaten ama korkmustm icim rahatt etti en azindan. Evde oturup sanci su bekliycez ..
Bustpl Habibegnc aynı durumdayız bende öyleyim şuanda arada bir kahverengi lekelenmem oluyor sancı yada su bekliyorum artık birisi olsun diye dua ediyorum 🤷😅