Safiye12 benimde ilk gebeliğim kürtajla sonuçlanmıştı ağrım olmuştu sende bilirsin o ağrı başka bende şuan 9+2 gebeyim benimde o haftada belim ağrıyo hafif hafif oda adet zamanına denk geldiği için ağrır korkma içini ferah tut rabbim kimseye evlat acısı göstermesin