gizembas Kizlar sol bobregimde buyume vardi sol bobregim agriycak diye beklerken sag boslugumda sabah uyandigimdan beri bi agri var sag organlarimda bi problem yoktu boyle bi durum yasayan var mi bir dakika kadar geciyo sonra arada tekrar agriyo cozemedim
gizembas Dursunkemalinannesi yol tahlil yeni verdim iki hafta oldu yani yeni dedigim tansiyonum da hep dusuktur 9-10 gibi