Kuzeyufuk Kuzular bişey soracağım benim Sağ tüpüm tıkalıymıs sol tüpümde hiç bir sıkıntı yokmuş sağ tüpümde rahim filminden sonra açılmış ve ben bir kez kimyasal gebelik yaşadım böyle olup hamile kalan var mı
Pinar_93 Kuzeyufuk tabi canım bi tanıdığımın tek tüpü açıktı . Hamile kaldı doğurdu bile hatta 💕 içini ferah tut . Sende kalırsın merak etme canım