Arkadaşlar merhaba önce doktorumu aradım ona da danıştım ama burda da belki başına gelen olmuştur diye sormak istedim. Bugün sabah uyanıp lavaboya gittiğimde peçeteye kırmızı renkli leke gibi kan bulaştı. Çok endişe ettim hemen doktorumu aradım bu arada 28 haftalık hamileyim. Doktorum ağrın var kı diye sordu karnımda kasıklarımda olmadığını söyleyince hiçbir sorun olmaz olabilir öyle şeyler dedi ağrı olsa erken doğum belirtisi ama ağrı yoksa sıkıntı yapma hiç önemli değil dedi. Bugün pazar olduğu için muayene de olamadığımdan endişeliyim biraz. Bu arada bugüne kadar hiç kanama ya da lekelenmem olmamıştı ama bugün normalde adetimin ilk günü onunla bağlantılı olabilir mi sizce hiç başına gelen oldu mu acaba?