Bsrabs Kızlar 21 haftalık hamileyim 2 gündür grip oldum öksürük burun akintisi bogaz agrisi var hamilelikte sadece parol kullanılır diye biliyorum doğru mu kullanabilir miyim ?
ays_ays Bsrabs ben sağlık ocağına gittim parol verdi tek içebldiğimz ilaç o canım 29. Haftamdayım daha öncede aşı olduğumda hemşireye ağrın olursa parol iç demişti