Arkadaslar 3ayimiz kaldi. Halen bi karar veremedik. Kira dayim. Oturma odasini bosaltip mutfagim salon kadar Buyuk mutfagi Oturma odasi olarak duzenleyip oda mi yapsak, yoksa bi besik bi Dolap mi alsak bilmiyorum. Yatak odam da genis Dolap besik alir. Surekli karar degistiriuotum. Oglumuz olucak insallah. E Oda yapcem diyorum 4-5yasina girince arabali yatak is ter diye dusunuyorum daha oda kullanamadan. Siz olsaniz napardiniz.