Dilber63 canım lutfen bi git nst iste. Evet son zamanlar alanlari daraldigi icin cok hareket edemiyorlar ama sen yine de normalinden az oldugunu dusunuyorsan ki en iyi sen hissedersin emin olmanda fayda var . Benim dün kontrolum vardi hareketleri nst de az cikti yatis yaptik serum vs verildi hareketleri duzelene kadar bekledik eger duzelmeseydi dogum baslaticakti drumuz. Kii 37 +1 henuz erken olmasina ragmen.