Handeberkay Kızlar merhaba ben şuan 28 haftalığım 32.haftada izne çıkıcam fakat bebek Son regl tarihine göre geri geliyor çok az.şimdi ben izne çıkarken son regl tarihine haftasına göremi baz alınacak yoksa bebeğin gelişim haftasına göre mi
merination Handeberkay izin sat a göre verilir canım benim bebis de 1 hafta ondeydi ama yine de sat i bekledik
Burcuuuuuu Handeberkay benim bebeğimin de gelişimi geri fakat son adet tarihi baz alınıyor, 32. haftada ayrıldım sata göre.
gunaynur Handeberkay son adet tarihine göre ayrılıyorsun canım bebişin önde veya geride olması önemli değil