Sonunda bende doğum yaptım demek nasip oldu rabbim öncelikle herkese kolay doğumlar nasip etsin inşallah..
Mucizeme gece ağrılarım geldi bi gün öncesinde de nişanım gelmişti gece 12 gibi hastaneye geldim 3 4 santim açılma olduğunu doğuma alınacağım söylendi tabi bende ayrı bi heycan başladı..
Doğum için hazırlıklar yapıldı nst ye bağlandım kendi ağrılarım sancım yüksek olduğu için kendi açıklığımın doğum açıklıpına gelene kadar sancılarımı çektim bu kısımda en kötü. Olan sancı çekerken nstye bağlı olmak dışında kötü değildi..
Ara ara doktorlar geldiler 5 di 6 dıydı derken açıklık 8 9 oldu ıkınma hissi gelince haber ver dendi sabah ezanına 10 dakka falan vardı bi baskı hissettim işte dedim gelio ve 10 dakka da iki üç ıkınma derken ezan okunduğunda oğlum dünya ya geldi o an tamamen rahatlamış hissettim v bu duygu hiç bişeye benzemio emin olun o an kucağıma verildi kokusu sesi inanılmaz bi duyguydu 41 haftalıkken 14 Aralık da biiz yuva anne baba yaptı güzel mucizem..
Darsıı bekleyenlere hayırlı bi şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah 🐣🤰🤲♥️