lilayda benim 33. haftada basladi grade 1 idi sonra 35 de grade 2 oldu giderek artti yani suyum da azalmaya basladi ama beslenmesi kordon akimi kilo alimi devam ediyordu . suan 38 +1 dun bakti doktorm suyun yine az yeni yili beklemeyelm dedi haftaya persembe tekrar bakicak gerekirse cuma dogumum olucak .. bu surecte bol sivi alimi dinlenmek sol tarafina yatmak efor sarf eden islerden uzaklasmani tavsiye ederim .. Hafta olarak evet biraz erken bu teshis icin ha bu arada haftada yada 3 gunde bir nst takibi yapmak istiyor doktorlar bebegin kalp atimlarini takip etmek adina .. Yani sabit kontrol altinda oldugun her zaman ulasabilecegn guvenilr bi doktorun olmali bu surecte ..icini ferah tut saglikla doguma kadar gider insallah