Hln-dyr baska bir doktordan gorus al bence. Benim ozeldeki doktorum bebegime hep iri bebek bu sezaryan yapariz diyordu. Devlete gittim. Bebegin kilosu haftasiyla uyumlu cikti. Devletteki doktor sakin sezaryan olma, biz burda 4 kg bile normal dogurtuyoruz dedi. Ordan özele geldim tekrar, ordaki ultrason sonucunu gosterdim doktoruma. Cihazlar fazla ölçebiliyor vs dedi. En son kontrolumde evet haftasiyla uyumlu suan dedi. Yani kesinlikle bir doktor daha gorsun sizi.