Ileyda_12 [silindi] benimde böyleydi 😊 hayal görüyorum sandım eşime sormuştum benim gördüğümü sende goruyomusun yoksa bende yalnis görüyorum diye ve şuan 9+2 gebeyim 😊😊 hayırlı olsun hemen kan vermeye gidin sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin rabbim
[silindi] deletedmom815 cok tesekkurler insallh dogrudur 😊 ilkini de erken ogrendim bu sekilde ve kimyasal gebelik gecrdim gecen ay
Nrslbkc @[silindi] yok yani demek istediğim gebelik oluştuktan belli bir zaman sonra test yapman gerekiyor ya mesela adet geçtikten sonra yapmak gibi ben kızımda adet olmadan yapmıştım belirtilere dayanarak çok silik çıkmıştı kanda da değer düşük çıkmıştı daha çok yeni erken fark etmişsiniz demişti. 3-4 gün sonra tekrar tahlil verip değerlerin yükselip yükselmediğine bakmıştı
Pilatescadisi [silindi] 7 günde bu kadar bariz çıkmaz bence bu ay ovulasyonun sandığından erken olmuştur.ilk 6 gün zaten rahme tutunmuyor , 10. Gün gibi rahme tutunduktan ve kana geçtikten sonra idrara geçer, bilimsel açıklaması budur hayırlı olsun ama var 🙏🏾
Pilatescadisi [silindi] inşallah seninki en erkeninden belli olmuştur mutlaka güzel haberini alınca bize haber ver canım 🙏🏾🧿
__birafitap__ [silindi] canm çizgi olmasi gereken yerde değil sanki tam t nin altinda olmasi gerekmez miydi🤔
__birafitap__ [silindi] insallah öyledir bebegin seninledir kuzum🥰 kesinlesince bize de haber verir misin 💃💕