Misskokulumm denizadaalpp normal kuzum ben 15 gün boyunca yaşadım sonra geçti sondadan dolayı oluyor tahriş olduğu icin
gurcem denizadaalpp bendede oluyor canım.Ama annem lohusa kadın terler dıyor☺️ Bılımsel acıklaması varmı bılmıyorum🌸
gurcem Akademisyenanne evet kuzum dogurdum 🥰 sezeryan sonra yazmıs ondan bendede oluyor dedım😇 3aralıkta dogurdum canım mınnosum erken geldı☺️
denizadaalpp gurcem bnde 5 aralikta dogum yaptim ama asiri terliom saclarim ipislak uyaniom sende agri fln varmi hala
gurcem denizadaalpp aynı kuzum bende oyle saclarım falan hep ıslak oluyor kız bız bole ınsallah hastalanmayız valla.agrım var hatta bıse dıcem sımdı bu dıkısın ust tarafı benım sıs gıbı hatta hafıf sert senınde oylemı☹️
gurcem Akademisyenanne vallahı canım neden erken geldı hıc bılınmıyor belkı genetıktır bende 7aylık dogmusum😇 yoksa yorulma sınır stres vs bıse olmadı hersey mukemmeldı ama demek zamanı o zamanmıs☺️
gurcem Akademisyenanne Ay canımm Allah hıcbır annenın kucagını bos bırakmasın.Insallah evladını saglıkla kucagına alırsın🙏🏻