Herkese yorumları için teşekkür ederim.. o gün doktora gittim kanamam hala devam ediyor malesef..Prohestan hapını verdi ve sadece tuvalete gitmek için ayağa kalk dedi..Sağolsun annem geldi ve bi süre bende kalacak adet oluyor gibiyim pedle 2 gündür takılıyorum..Ama maşallah çocukta hiçbir sıkıntı yok dün kontrole gittiğim zaman da dr. Korkma kanama ilerde duracak hapı iç dedi.. Dualarınızı bekliyorum. 13+3 çıktı bebeğim 🎈