tugba_huma08 canim ben 2 sene once 35+5 dogum yaptim. Kordonumda tek arter tek ven vardi yani besleyici damarlarimdan biri yoktu ve bebegimin kilo alimi tamamen durmustu. Hareketleride azalinca doktorum acil sezeryana aldi evek cok minikti ama cok sukur rabbime cok saglikliydi kuvoze falan girmeden 1 gun hastanede kaldik ve evime geldik. Ve simdi oglu 2 yasinda ve 11 kilo🙂He birde bize erken oldugu icin akciger gelistirici igne vurdular. Korkma dua et bol bol Allahin izniyle bir sıkınti olmadan cikarsiniz sizde evinize🙂❤