Sueda29 Kuzum onu bilemezsin ki, o su adet suyu gibi değil...
Bardaktan boşalır gibi şaldir diye geliyormuş 😁 ped med kurtarmaz yani....Kimisinin de sızıntı halinde gibi geliyor, kimisinin hiç gelmeden doğumda doktor.ebe tarafından patlatiliyor....
Yani bizim tahmin etme gibi bir şansımız.yok..
Sadece son haftalar da dışarda fazla gezme...Benim son 9.gün her an herşey olabilir.dedi.dun doktor beklemedeyim.mesala.evde 😊