Ikinciyibekliyorum Kizlar doktor bana 50 tane igne verdi. Şuanda 13 tane kaldı elimde. Doktor dogumdan sonraya kadar devam edeceğiz dedi. 13 tane iğnem bitince tekrar doktora gidip yazdırmak mi gerekiyor ? Buarafa doktor 1 yıllık raporda çıkardı igne icin ?
Esrelf Ikinciyibekliyorum doktorunuza sorun. Rapor çıkardığına göre kullanacaksınız. Bir de ne zaman kesilecek ilaç onu sorun.
EnginDenizim Ikinciyibekliyorum evet canım yazdir ilacını bittikçe. Simdiye kadar 200den fazla kullandim 49 tane kaldı benimde 🤗
mervekarlidag Ikinciyibekliyorum bende kullanıyorum canım ben her gittiğimde yazdırıyorum raporum var sen de öyle yapıcaksın büyük ihtimal birde karın dan mı vuruluyorsun iğneni
Nehir2009 Ikinciyibekliyorum bende kullanıyorım raporun varsa ilaçın bitince sağlık ocağı Dr yazıyor banada doğumdan sonra 2 ay daha kullanacaksınız dedi bende karnından vuramıyorun bacaklarıma vuruyorum bazende çok morarıyor yer kalmadı bacaklarıma iğne vurulacak yer
Ikinciyibekliyorum Esrelf doktoruma sordum dogumdan sonra 1 hafta yada 40 gun daha kullanacaksın dedi .
Zuzuu Doktor rapor yazdırdıysa sağlık ocağınızdan doktorunuza iğne yazdırın eczaneden ücretsiz olarak alıyorsunuz
Ikinciyibekliyorum Zuzuu hım iste boyle oluyor mu bilmiyorum mesela . Doktor simdilik 50 tane verdi ama daha devam edeceğiz dogumdan sonraya kdr 🙂
EnginDenizim Zuzuu eylülden bu yana raporla aliyorum ama azda olsa ucret ödüyorum ben sizinki ucretsizmi?
Ikinciyibekliyorum EnginDenizim allah yardimcimiz olsun valla benim de 50 taneden 13 tane kaldı. Ama 13.haftamdayim daha dogumdan sonraya kdr devam 🙂
YaseminDurmazlgen EnginDenizim merhaba plt değeri nedeni ile mi kullanıyorsunuz?kullanmanız gerektiğine dr ne şekilde karar verdi ?
Ikinciyibekliyorum mervekarlidag ben cinsiyet öğrenmeye gidecegiz hemde ıgnemi yaptiracagim bende . Evet canm karnimdan vuruluyorum. Kolumdan yaptı eşim bir kere cok acıdı cok morardi. Ama karnimdan alistim eşimde daha kolay karından diyor 🙂
Esrelf Ikinciyibekliyorum tamam o zaman sürekli kullanacaksınız. Bazen tedbir amaçlı başlayıp kesiyorlar sonradan. İlacı almak için tekrar reçete yazdırmanız lazım. 👍
Zuzuu Ikinciyibekliyorum oluyor ben sabah akşam kullanıyorum..bitince sağlık ocağına gidip reçeteye yazdırıyorum 5 kutu alıyorum sağlık ocağınızın sizi takip etmesi gerek haberdarsalar gebelikten yazdırıyorsunuz
EnginDenizim Ikinciyibekliyorum amin canım aminn ben dogumdan sonra kullanacakmiyim bilmiyorum bakalim.hayirlisiyla kavusalim inşaAllah evlatlarimiza
Ikinciyibekliyorum EnginDenizim amin ıns canim herkez kavuşsun evladına insallah. Ben 50 tane verince aaa ne güzel dedim 50 tane ne ki dedim an soramadım korkuyorum cunku iğneden igne deyince şok oldum. Bir sonraki ay gittim sordum ne kdr kullanacağın diye dogumdan sonra ya kdr dedi. Dedim yandik 🙂
EnginDenizim Ikinciyibekliyorum hersey evlat icin kuzum olsun degecek inşaAllah cektigimiz acılara. Ben kendim yapiyorum iğneyi eşim bakamiyor kaçıyor yanimdan 😁
Ikinciyibekliyorum EnginDenizim evet canim ilk gebeligimde hic ilac kullanmadan gecti simdi 6 7 tane ilacım ve iğnem var 🙂 Rabbim yardimcimiz olacak ıns valla bende igne fobisi var kan bile aldiriken icim tuhaf oluyor kan tutuyor mesela . Birak igne vurmayı bugüne kdr ignenin jeletinini bile açmadım ben canim ya 🙂
Ikinciyibekliyorum Zuzuu evet gebelikte haberleri var ebe nin falan. Cinsiyet öğrenmeye gidecegiz nasilsa bu seferde yassıdayım doktoruma bakacagim bakalim hem sorarım doktoruma .