Kızlar merhaba, 33. Haftamdayım 30dan itibaren dayanılmaz bir çatı ağrısı hissediyorum. Yatarken, dönerken, yürürken hiç geçmiyor. Doktoruma sorduğumda normal olduğunu söyledi magnezyum verdi, kullanıyorum ama hiç fayda etmiyor. Aynı durumu yaşayan var mı aranızda ?