Susam2020 Benimbebeyime 13+2de erkek denildi .sonra 27 haftaua kadar hiç gostermedi.herkes ay çok guman kizdir dediler.27 haftada renkli ultrasionda erkek denildi.32 haftalikken net erkek dediler😂37 haftalik dogum yaptim .dogdukda doktora erkekmi demisim😂hayir kiz demiş.bense olsin kizda guzel ama demişim😅anastezinin etkisi altindaydim.doğana kadar şuphelerle kaldim ki belkide kiz olucak diye.kime diyordum hiç kimse inanmiyoedu bana oyle biliyordularki ben kendim demiyorum cinisyeti.ama bebeyim gizletiyordu cidden.dener denmez alis verise baslamisdim.1 haftada hepsi hazir olmustu☺️