[silindi] ben universitede fotograf ve film dersleri veriyorum. Anladigim bir alan oldugu icin hic begenmedim fotografcilarini. Ama biraz da beklentiyle ilgili. Eger uygun fiyatli olsun idare etsin derseniz bisey diyemem tabi. Ben disarda 1150 liraya tuttum. İcinde dogum hikayesi videosu, ertesi gun cekimi ve albumu var.