Herkese iyi geceler.. gece 3 de tuvaletim geldi diye kalkmıştım bi anda suyum geldi hemen duşa girip hastaneye geldik ebeler kontrol ettiler ne açılma ne sancı hiç bir şey yok kontrol altına aldılar beni bekliyorum 37.haftamdayım doğuma 15gün vardı böyle olan var mi aranızda neler bekliyor beni 😔😔