zelis63 Mrvbgdy canm suyun geliyosa gitmen lazm bazı kadınlar sancıyı hissetmiyor çünkü ve açıklık çoğunlukla su geldikten sonra daha çabuk oluyor
Kumsalinannesii Mrvbgdy suyun geldiyse bekleme canim ins açılmanda vardır bir avazda sağlıkla gelir ins 🙏 bende Pazartesi 40 hafta olucam darısı tüm bekleyenlere ins
Suheyla19A Mrvbgdy inşallah bir avazda kurtulursun sağ salim yavruna kavuşursun canım rabbim sana ve senin gibi o hastane bekleyen tum annelere yardim etsin😊
Suheyla19A Mrvbgdy banada dua eder misin bi kaybim oldu simdi 24 haftalığım bende sen gibi vakitleri göreyim 🙏
Ozlem35 Mrvbgdy Allah yardımcın olsun canım benim 🤲Kolay bir doğumun olsun bizlere de duanı eksik.etme.
Dilek21 Su geldiyse git canım hemen bekleme dedikleri gibi su gidip açılma olmasa bebek için zararlı bana öyle olmuştu suyum gitmişti bebegin kalp atışları yavaşladı bi an önce çantanı al ve git
Suheyla19A Mrvbgdy Allah razi olsun😊 ben bile heyecanlandim smdi yolda misiniz vardiniz mi hastaneye 😊