Myae 39+1 olduk aynı dert bende de var hiçbir belirti yok🤷🏼♀️🤦🏼♀️Arada sancı vuruyor sonra geçiyor geçen kontrolde ters geliyordu inşallah dönmüştür bende sezaryen dan korkuyorum yarın kontrolüm var dua edin dönmüş olsun kızlar Allah herkese kolaylık versin sağlıkla doğsun bebişlerimiz 🙏🏻😍