Anneler oglum olcak . Isımde karar kılamıyoruz ben bısı ıstesem eşim ıstemıyor o ıstese ben ıstemıyorum karar veremıyoruz . Onu kırmak ıstemıyorum . Vefat eden abımın adını kıymak ıstıyorum . Adı İlker . Ama eşim ülker deerler çocuguma dalga gecerler dıyor . Üzülüyorum bellı etmek ıstemıyorum . Dogumuma 4 ay var düşünürüz diyip konuyu kapatıyorum . Napmalıyım sızce cok kararsızım eşimide kırmak ıstemıyorum 😔😔😔😔