Cisem-22 Esra5572 34.haftaya gelmişsiniz korkmayın bende 30.haftama girdim 37ye kitledim kendimi baska tarih bişey düşünemiyorum
Edakarahan Esra5572 selam ben de 34+2 ikiz gebeyim 30. Haftadan beri rahim agzi kisaligim var dinlen dedi doktorum pek dinlemedim ama surekli erken dogum riskim var insallah 36 lari goruruz
ikizannesi2 Esra5572 Biz de 30+6 olduk bugün. inşallah ben de o haftaları görebilirim şükredin bence tadını çıkarın inşallah sağlıkla kucağımıza alırız bebişleri 😊😊
Tugba123 Cisem-22 bende 35+2 yim 32 de sancım çıkmıştı bebeklerden birinin başı kanala girmiş açılmam yoktu çok şükür bu haftaları gördk bendr 38 i görmeyi istiyorum 🥰 İnşaAllah hayırlısıyla sağlıkla görürüz .
Esra5572 Edakarahan inşallah 🤲🏻 Bugün iki kez uçak yolculuğu yapmak zorunda kaldım çok stresli bir dönem geçiyorum inşallah bebekler etkilenmez bu olanlardan 😢
Sultan2 Ayy kızlar keşke bende ikizlerimle sizin haftalarınızda olsaydım🥰 Bol bol dinlenin erken gelmesin kuzular bizede dua edin sizin haftanıza sağlıkla sıhhatle gelelim daha 13teyiz😍