imkanınız varsa göğüs kalkanı var ondan almanızı tavsiye ederim çatlak ve yara oluşumunu gerçekten hafifletiyo bide bu haftalarda kullanmya başlamalısınız göğüs kremi kullanabilirsiniz rahatlarsınız belki doğumdan önce kullanılıyor diye duymuştum bende