Arkadaşlar merhaba ben hamileliğimi ilk duyduğum zamanlar iştahım çok açılmıştı gayet iyiydim 2 aylık olduktan sonra da mide bulantısı başladı fakat hiç kusma yoktu bu bi kaç gündür yediğimi çıkartıyorum tansiyonum düşüyor halsiz hissediyorum normal mi çok korkuyorum