iremylmz heralde bünyeye göre degisiyoe o bulantı falan ama ben başladığımdan beri hap olarak aliyorum sadece ilk zamanlarda çok baş dönmesi yaptı ama evdeyken içtiğim için sıkıntı yaşamadım şimdi bünyem alıştı sanırım hiç bir şey olmuyor eğer zorlaniyorsan fitil olarak benim gibi kullanabilirsin kuzum