Deletedmom00260 Kızlar 31. haftadayım. Yoğun idrar yolu enfeksiyonum varmış doktor cefaks antibiyotik ve monurol verdi.Daha önce kullanan var mı? Antibiyotikten korkuyorum.😓
Lindam Deletedmom00260 kullandık hemen hemen hepimiz 😅 ama enfeksiyon geçmiyor başından beri serumdu haptı herşeyi kullandım ben
Deeper Deletedmom00260 bende 31+4 üm largopen kullanıyorum bir hafta oldu hala gecmedi. Mide bulantısı koyu idrar halsilik uykusuzluk üşüme 😔