Afdemir Selam kızlar 21+2 günlük hamileyim ve gobek deliğimin etrafında agrım oluyor çok sanki yırtıyolar orasını baska yasayan var mı?
Yenianne17 Afdemir bende de olmuştu herhalde delikteki değişiklikler ya da rahminin genişlemesinden oluyor diye okudum netten sonra geçti çok uzun sürmedi
Suheda Afdemir bende 20+5im canm oluyor tabi bebğimiz yukarı doğru çıkıyor haliylede karnımızda yer acmaya çalışıyor
Afdemir nesly benim kasınti yok ama sanki kesiyolr yırtıyorlar orasını sol tarafıma ağrıdan dönemiyorm o kadar çok acıyor
Afdemir Suheda aşağıda olmasnda canm çekeriz bunları ama insan anlatıyormuş ki anne olmak kolay degil 😓