Demet_38 Merak ediyor musunuz hanımlar bebeğin cinsiyetini iki oğlum var bakalım bu ne olacak tabi sağlıklı olsun da gerisi önemli değil 😊
Asyasut Demet_38 evet cok merak edıyorum bugun ıtıbarıyle 9+1 olduk ama daha cinsiyete çoook varmış gec ögrenılıyor sabırsızlanıyorum KESK’e hemen öğrensek 🙈❤️
Ileyda_12 Demet_38 renkli ultrason veriyolu doktor acaba yarın kontrole gideceğim çok sınırsızım 9+3 oluyoruz 😊😊