53sumeyye Bu ayın 2 sınde saglık ocagında verdıgım kanda 52 cıktı hcg ogun bgun dha gtmedım doktora bekledım pazartesı gıtsem gozukurmu ultrasonda yoksa dha beklıyeyım mi
Zehradmrlsym Ultrasyon için daha erken kese bile görünmez şuan. Ben kan verdiğimde 286 çıktı sonucun doktorum dediki 3 hafta sonra gel anca kese gorunur. Seninki zaten daha çok yeni 🙈
Happyprincess Bence doktora git hani gözükmese bile bi test yaptırır yükselişini takip etmiş olursun. Rahim duvarın kalınlaşmıştir illaki doktor birşey söyler
Zehradmrlsym Benimde 1 kasım ama senin döllenme geç olmuş olabilir. Ama istersen yinede bir muayene ol
53sumeyye Zehradmrlsym bende oyle dusunuyorum cunku 3 kasımda afrt olup 2 aralıkda kan aldırdım 51 cok dusuk geldi banada