Merhaba tatlis anneler 36+0iz ama 2 haftdr kasilmam var ve agrilarim var bebgim dogum kanalina yerlemis dedi doktor nstde sancilarim cikiyor. Bebek hazrligini yapmis heran gelebilir dedi ama nasip tabi doktor oyle dedi diye hemen gelecegini sanmiyorum. Nefes almam rahatlasti karnimin ust ksmi artk asgya dustu beni zorlayan nefes alip vermem rahata kavustu ama kasklarım sirtim belim agryor. Ne zaman dogum yaparz bilmem cok uzun bi zaman oldugunu sanmiyorum hayrlisi artk sizde durumlar nedr.?