setenay-92 Haftama yeni girdim bebeğimin toparlanmalarını bi kaç gündür ara ara hissediyordum rahmimin sol tarafında suan orası boş gibi sanki bi rahatlama oldu gibi normal mi acaba sizde durumlar nasıl ?
Tugba0707 Bende aynı senin gibi 18.haftadayim Bendede bazen oluyo dediklerin sonrada pozisyin değiştiriyo galiba