Vuslaaatt KubraKilinc benimde silik çıkmıştı ikinci çizgi 7 haftalık hamileyim günümüz geçtiyse hamile olabilirsiniz
mom44 KubraKilinc benm belli bile değildi ışıkta çıktı adetime 2 gün kala yaptım sora hemen kan vetdim 58 çıktı beta sonucum şu an 28 haftalık haöileyim 😁 inşAllah sennde vardır kan verirsen çıkar
Brcsmh KubraKilinc KubraKilinc silikte olsa çıktıysa mutlaka vardır bende yeni öğrendim benimki netti ama arkadaşımında silik bi çizgi çıkmıstı oda hamileydi. Gözün aydın 😊
Nesomer KubraKilinc silikler gebelikle sonuçlanıyor benim öyleydi ama en doğrusu kan testinde çıkar. İnşallah hamişsinizdir 😍
KubraKilinc Vuslaaatt pazar günü adet günüm benim içimden geldi yaptım inşallah vardır birşeyler 🙏🏻🙏🏻
EsraKymen İkinci çizgi pembe oluyormuş zaten bende bilmiyodum meğersem hamileymişim🙈🙈şimdi 10 haftalık 🤰🏻
KubraKilinc mom44 amin canım amin sende hayırlısıyla çocuğunu kucağına alırsın inşallah bu sefer bende bebeğimi kucağımı alırım bir düşüğük yaptı 😔
mom44 KubraKilinc inşAllah canım vardır bende erken yapmıştım çıktı inşAllah sağlıkla kucagına al hrpimize nasip etsin Rabbim 🙏
Oznur07 KubraKilinc benimde ikinci cizgi duz tuttugumda gorunmuyor havaya kaldirinca isikda hafif silik cizgi vardi yarin bende kan testi yapicam insallah ikimizde hamileyizdir 😙
Habibela KubraKilinc daha yenidir canım onda öyle cikiyo bence hamilesin benim de öyleydi 😍 hayırlı uğurlu sağlıklı bı evlat olur inşallah 🙏
Drngrkm KubraKilinc benim de ilk testimde 2.çizgi çok silik çıkmıştı. Ama eczacım o çizgiyi fark etmen bile hamile olmana yeter demişti. Şu an 25 haftalığız 😍